Наша компанія співпрацює зі ветеринарними закладами. Ми на практиці знаємо бажання та потреби клінік. Для ветеринарних лікувальних закладів АСИСТАНС пропонує:

1. Ветеринарний контакт-центр для клієнтів

2. Побудова бізнес-процесів всередині ветеринарного лікувального закладу

3. Просування ветеринарних лікувальних закладів в соціальних мережах

Ветеринарний контакт-центр для клієнтів – це дієвий інструмент збільшення продажів ветеринарних послуг.

Ми організовуємо:

- Цілодобову «гарячу» лінію для клієнтів

- Багатоканальний звязок

- Розробка сценарії спілкування операторів

- Програмно-апаратний комплекс контролю роботи операторів

- Програмно-апаратний комплекс якості надання послуг клієнтам

Наші переваги:

1. Ми розуміємо ветеринарний бізнес та його «підводні» камені

2. Швидкість розгортання

3. Гнучкість оплати (пофайлово, розбивка платежу, комісійний відсоток, тощо)

4. Ми передаємо керівництву повний контроль

В результаті Ви отримуєте:

• Всі дзвінки будуть прийняті

• Валовий об’єм продажу послуг буде збільшено

• Середній чек по клієнту буде збільшено

• Зменшення витрат порівняно з власним контакт-центром

Що потрібно для співпраці (на вибір):

1. Зателефонувати нам;

2. Написати електронного листа;

3. Написати в соціальній мережі.

Ми з Вами зв’яжемося протягом дня та узгодимо наші подальші кроки.

 

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS