Наша компанія співпрацює зі ветеринарними закладами. Ми на практиці знаємо бажання та потреби клінік. Для ветеринарних лікувальних закладів АСИСТАНС пропонує:
1. Ветеринарний контакт-центр для клієнтів
2. Побудова бізнес-процесів всередині ветеринарного лікувального закладу
3. Просування ветеринарних лікувальних закладів в соціальних мережах
Ветеринарний контакт-центр для клієнтів – це дієвий інструмент збільшення продажів ветеринарних послуг.
Ми організовуємо:
- Цілодобову «гарячу» лінію для клієнтів
- Багатоканальний звязок
- Розробка сценарії спілкування операторів
- Програмно-апаратний комплекс контролю роботи операторів
- Програмно-апаратний комплекс якості надання послуг клієнтам
Наші переваги:
1. Ми розуміємо ветеринарний бізнес та його «підводні» камені
2. Швидкість розгортання
3. Гнучкість оплати (пофайлово, розбивка платежу, комісійний відсоток, тощо)
4. Ми передаємо керівництву повний контроль
В результаті Ви отримуєте:
• Всі дзвінки будуть прийняті
• Валовий об’єм продажу послуг буде збільшено
• Середній чек по клієнту буде збільшено
• Зменшення витрат порівняно з власним контакт-центром
Що потрібно для співпраці (на вибір):
1. Зателефонувати нам;
2. Написати електронного листа;
3. Написати в соціальній мережі.
Ми з Вами зв’яжемося протягом дня та узгодимо наші подальші кроки.
BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS